[…] lezion di ART, dulà che il prof. N. S. nus spieghe e mostre une opare dal mestri Alfredo Pecile…
CC24Setembar#19 – Fûr dai coions

#19 – Fûr dai cojons
I ai metût mâl il pè e la cjavile mi à mandât une biele stiletade, ma no mi free: e je le mê cjavile, e fasarà ce che i dîs jo. E i continuarai a lâ sù pe mont encje e soredut parcè che a mi fâs mâl. I ai metût tal persac cualchi biscot, une maiute di ricambio, le buracje e il drone. I soi partît adore dal Rifugjoo Tolazzi, nencje lis siet e lis monts vevin a pene tacât a imbombâsi di lûs.
Al è stupit, e sbaliât lâ in mont di bessôi, lu san encje i fruts, ma chest al è chel che jo i soi cumò, e chel che i voi essi: stupit e sbaliât. Chest, almancul, al è chel che a mi disin ducj ultimamentri: i no fâs che barufâ cun ducj, i lu fâs par lavôr, par mistîr, par bêz. I fâs fature: soi cence alenament, e i sfladascji e i sudi encje se al è frêt, i miei dêts son zâi pai cjics e i sint le panze balâ sot da le termiche encje se il sintîr al è lizêr, ideâl par un citadin che al vedi voe di fâsi un Instagram par fâ scene come i omps a lis feminis su le nêf four dal welcum. Ma al è cuant che i sint il frêt becâmi le mûse, cuant che i sint lis marmotis sbrissâ, che alc tal cour a mi si spalanche, e i sint il stres colâ jù a tocs de me piel come le scuarze di un arbul. I no ai incuintrât nissun fin ca: not a single person. Cumò i pensi in inglês come i milanês. I sint alc che a mi ponte inte sachete, lu tiri four: no ‘ndè cjamp – dute le tecnologjie, il futûr, il stres dal mont mi cjale come un toc di veri neri levigât e trist – i seis ducj lì dentri, ducj i problemas, ducj i mâi. Le rêt no rive ca. E al è stupit e sbaliât lâ in mont di bessôi. Le cjavile a mi dûl e jo soi stupit parcé che subit prin dal Volaja a son cinccent metros di lastris di glaçe. I met i pîts un denant di chel altri cun prudence – a son olmis di lôf dongje des mês. Cuasi i sbrissi, inmò cun il telefono i man. I lu cjali – e i mi rint cont che i stoi cjalant un telefono dal mieç dal mont, al è plui important dal rest dal mont, e i stoi colant par colpe so. E al svuale miôr dal drone, cuant che i lu lanci jù intun gravâr. I soi di bessôl? Sigûr. I soi malandât, strac, cjapât mâl. Sigûr. E fruts, us voi ben, sìgûr. Ma jo, cumò, i voi fûr dai cojons. I respiri profondamentri, e i mi rint cont che i stoi vaint, ma par il prin viaç, dopo tant timp, par la felicitât.
di Fulvio Romanin (Nevio)
#1761
1 comment
Lasse une rispueste Cancele rispueste
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
Scrivinus a contecurte[at]gmail.com
Jentre te Liste di Contecurte
Ultins coments
Masse fuart! O ai fate une biele ridade. Tommaso
Graciis par chest articul une vore interessant, che al à dal sigûr stiçade la mê curiositât di aprofondî lis leturis…
A son passâts pe Ostarie
Adelmo Della Bianca Alessandro Valoppi Alessia Meacci Alessio Ecoretti Angelo Floramo Barbara Battel Bepi Zefon Carli Pup Cecilia Liva Checo Tam Christian Romanini cjadenedicontecurte Covidcurte Day Cristina degli Uomini Davide Peressoni Di Suald DoneBete Dree Venier Eduart Baschera Egle Taverna El Fari Eline Enrico Tomasi Eowin Fantacorsecurte Ferdinando Passone Francesca Giorgetti Franco Marchetta Franco Vigo Frank Spada Fuguline Fulvio Romanin Gaetan Cogôi Galliano di Buenos Aires Gianfranco Pellegrini Gianluca Franco Giuliana Pellegrini Guido Covàs Isa Dorigo Ivano Urli Jacum Tiburzi Jacum Trevisan Jaio Furlanâr Javier Moscufo L'Antescûr Laura Dri Laurin Zuan Nardin Lenart Gjavedon Leonore Lorele la Morete Luche Bagnarol Luciano Marinig Lupo Manarie Maghe Olstrele Marcello Marangone Marcelo Del Mestre Margarite Cogôi Maria Veronica Moscufo Mario Facile Marisa Gregoris Mariute Massim Furlan Massimilian Glîr Maurizio Di Fant Maurizio Mattiuzza Michele Vuardianut Calligaris Michêl Londar Milio dai cjans Nello Malisano Noemi Salva Norma Romotowski O. Zete Pablo Gortan Pablo Martres Passadôr Patrizia Torossi Pauli Fantini Pauli Jacuz Pieri Moràs Pierina Gallina Plume di Ingjustri Rafaêl Serafin Renzo Brollo Renzo Turùs Ricardo Gregoretti Ricart Tiburzi Rudy Citòs Sandri Carrozzo Scoltecurte Silva Ganzitti Spirt Anonim Stefano Gasti Stefano Lombardi Stiefin Asquini Stiefin Morat Stiefin Stefanut Stralunade Tiziana Novello Tommaso Pascolo Zorz Cesaratto





Ancje chel come tant altri al è un mût di cirî il benstà . Lussian