Adiriture! Ben po, graciis! Ma da rest, cuntune cjante come La canzone di Tom, no podeve no vignî fûr che…
CorseCurteOtubar#07 – Il gno amì
#07 – Il gno amì
O ai un amì che ogni tant al ven a bevi un tai cun me, e cuant che al è in vene di confidencis, magari dopo il tierç taiut, al tache a contâmi des sôs pôris di une volte e di come che cul timp al è rivât a superâlis. E o scugni ancje ameti che rispiet a come che lu cognossevi di frut, lui al è verementri cambiât, par fuarce in miôr.
Sì che duncje, za di zovin lui al veve pôre di dut, a scomençâ dal scûr, di jessi rifiutât di chei altris, pôre di sbaliâ. In pôcjs peraulis: pôre di vivi. Il fat al è che in famee lui al jere il tierç fi plui piçul e alore al jere simpri l’ultin in dut, cjolt simpri in zîr di chei altris fradis, e tignût a nuie dal pari, che ju tignive simpri come esemplis inte vite. Une strade, la sô, simpri di rive sù. E di li a son scomençadis lis sôs pôris, puartadis indenant tai agns fin cuant che al à cognossût Paolute. Jê e studiave psicologjie a Vignesie e alore si viodevin in treno biel che a lavin a la Cà Foscari.
E cussì a plancut e je cambiade ancje la sô vite, tant al è vêr che le à ancje sposade. Lui mi conte che no dovìn lassâ che lis nestris pôris nus impedissin di cori daûr ai nestris siums, e che la pôre no je realtât, no son fats, e che la reson de pôre e nas di ce che nol è cognossût.
Cuant che si à pôre di dut al è parcè che nus mancje la voie di vivi.
Lui si à tirât fûr cul volê riscjâ un gnûf mût di vivi la vite. Al à vût il coragjo di cjalâ la sô pôre tai voi e cussì al à vuadagnât fuarce. Cumò lui al è pront a lâ viers il mont cul dirit di fânt part ative. La sô vite e je fate di piçui moments, e lui al vûl viviu un a la volte e a gjoldisi la plenece di ognidun; cussì nol è plui puest pe nissune pôre.
Al à finît il so discors cul dîmi: – Cumò o vuelarès sberlâ al mont intîr: no stait a vê pôre!
Beât lui che al à fat cussì tante strade interiôr: sarà il câs di cjatâsi plui spes parcè che o ai tant cuissà cetant di imparâ!
di ***
#1***
1 comment
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
Scrivinus a contecurte[at]gmail.com
Jentre te Liste di Contecurte
Ultins coments
Che dire? Letta tre volte, e non basta mai. Bellissima conte, profonda drammatica risolutiva.Grazie per la canzone di Tom
Juste! Chei di vuê a i larès taiadis lis vorelis, no si meretin di scoltâ nuie, parcè che dome la…
A son passâts pe Ostarie
Adelmo Della Bianca Alessandro Valoppi Alessia Meacci Alessio Ecoretti Angelo Floramo Augusto Bornancin Barbara Battel Bepi Zefon Carli Pup Cecilia Liva Checo Tam Christian Romanini Covidcurte Day Cristina degli Uomini Davide Peressoni Di Suald DoneBete Dree Venier Eduart Baschera Egle Taverna El Fari Eline Enrico Tomasi Eowin Fantacorsecurte Ferdinando Passone Francesca Giorgetti Franco Marchetta Franco Vigo Frank Spada Fuguline Fulvio Romanin Gaetan Cogôi Galliano di Buenos Aires Gianfranco Pellegrini Gianluca Franco Giuliana Pellegrini Guido Covàs Isa Dorigo Ivano Urli Jacum Tiburzi Jacum Trevisan Jaio Furlanâr Javier Moscufo L'Antescûr Laura Dri Laurin Zuan Nardin Lenart Gjavedon Leonore Lorele la Morete Luche Bagnarol Luciano Marinig Lupo Manarie Maghe Olstrele Marcello Marangone Marcelo Del Mestre Margarite Cogôi Maria Veronica Moscufo Mario Facile Marisa Gregoris Mariute Massim Furlan Maurizio Di Fant Maurizio Mattiuzza Michele Vuardianut Calligaris Michêl Londar Milio dai cjans Nello Malisano Noemi Salva Norma Romotowski O. Zete Pablo Gortan Pablo Martres Passadôr Patrizia Torossi Pauli Fantini Pauli Jacuz Pieri Moràs Pierina Gallina Plume di Ingjustri Rafaêl Serafin Renzo Brollo Renzo Turùs Ricardo Gregoretti Ricart Tiburzi Rudy Citòs Sandri Carrozzo Scoltecurte Silva Ganzitti Silvana Zanella Spirt Anonim Stefano Gasti Stefano Lombardi Stiefin Asquini Stiefin Morat Stiefin Stefanut Stralunade Tiziana Novello Tommaso Pascolo Zorz Cesaratto





Lasse une rispueste