Contecurte e va ae Universitât

Contecurte, invidade de Universitât de Tierce Ete, e à inviât l’Ustîr inte zornade dal cutuardis di març, cul compit di fevelâ di jê e di contâ la sô storie.
La plui part dai arlêfs de Ute no dopre l’ordenadôr, dut câs la siore Mariolina, che ten il cors di furlan, ju veve informâts benon di un pieç dal morbin de Ostarie virtuâl.
L’ustir al à tacât leint “La balene” une conte dal gjenar fantastic.
No je dome biele, e sflore, tocje dismôf sintiments e curiositât, e cuasi profitant di cheste atenzion Raffaele al à sclarît cemût che si scrîf une buine conte curte.
La idee, la forme narative, soredut il rispiet pal letôr che al à di capî ce che al lei: ancje se al è ben che alc al resti di “no dit”, il dâ dâ impuartance al finâl e al titul. Sugjeriments e sfumaduris bogns par ingolosî a lei e a gustâ dute la conte.
Scrivi par furlan al pues jessi une scuvierte, di fat, ancje se dut al è stât bielzà scrit, la marilenghe e je ancjemò un teren fertil e inesplorât dulà che si pues passonâ jenfri timps, lûcs e gjenars; a conferme di cheste dutilitât, l’ustîr nus à let “La gnot di Carnavâl” (une conte storiche di Carli Pup) e “Fieste grande di fin Istât” (une conte di fantasience di Gianfranco Pellegrini), “Dome lis mans” (par talian e furlan) e “Daûr di te” (un inedit).

No son mancjadis domandis e osservazions da part dai arlêfs, che sodisfats a scuvierzevin une maniere gnove di pleâ la lenghe al estri e al mistîr dal scritôr par dâi linfe e vite.
Dôs oris svoladis intun marilamp, bielis, plenis, vivarosis. Une esperience di ripeti, di puartà ator par fâ cognossi, imparâ e volê ben al nestri siôr e impuartant furlan e a doprâlu ancje par esprimisi inte scriture.
Gracie di cûr al brâf ustîr e a Contecurte.
di Giuliana Pellegrini

1 comments On Contecurte e va ae Universitât

  • Il dopodimisdì ae UTE mi à plasût une vore. Sperin di podê tornâ a inmaneâ un altri incuintri chest an che al ven.

    No sai se par cui che al lei al è clâr che la robe si è davuelzude a Glemone!!!

    Mandi a ducj…
    Mariolina

Leave a reply:

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Pît di pagjine dal sît