Adiriture! Ben po, graciis! Ma da rest, cuntune cjante come La canzone di Tom, no podeve no vignî fûr che…
CorseCurteFevrâr#07 – The return of the giant Hogweed

#07 – The return of the giant Hogweed
La frutine e seguìs la none pai cjamps a tirâ sù lidrichessis par sostentâ i cuninuts. O sin in Vierte e ator al è plen di rosutis. Veju li i “Voi de Madone”, di un biel blu e i pestelacs e lis margaritis. La none e insegne a la frutine ducj i nons di rosis e jerbis che a cressin intun grant prât stabil. Intun puintut di ciment grês si viodin i piçui ragnuts ros. Lis primis cisilis bielzà a svolin par aiar e prest a rivaran de Afriche ancje i maraveôs uciei biei verts, chei che par talian si clamin “Gruccioni”.
La infanzie e je un vêr paradîs.
I agns a son passâts.
Chê frutine e je cressude e no je plui tâl: cumò e va ator bessole par chê plane a contemplâ plantis e rosutis.
Di tant timp il prât stabil dongje de flumere al è deventât culture e lis culturis che a jerin une volte pôc lontan a àn lassât il puest a fabrichis e arlevaments di poleçs. Intun prât dai oms a zuin di vuere sparantsi balins.
E je int che e fâs “jogging” o e cjamine cun dôs bachetis.
Tancj arbui a son stâts taiâts dongje de flumere. Lis âfs a àn cualchi probleme a cjatâ lis rosis di visitâ.
Jê alc si è visade dai nons di plantis e rosis che a cressin e a cirin di fâsi larc tes culturis ma cuant che no ju sa e tire fûr il smartphone cun GOOGLE LENS. Tantis plantis a son gnovis e une volte non si lis viodeve.
Il smartphone… ve il sugjeridôr al puest de vecje none muarte cetancj agns prime. La nestre le pense ancjemò.
Voi de madone e pestelacs a cressin inmò in cualchi boschete che e à resistût al disboscament…
Di bot ve che la femine e viôt une plante enorme cu lis rosis blancjis. I va dongje e e sta par tocjâle cuant che un alc dentri di jê i sugjerìs di fermâsi. Alore e tire fûr Google lens e e fotografe la rose. GIANT HOGWEED, PANACE DI MANTEGAZZA, plante che se e ven tocjade e dopo si va tal soreli e provoche ustions gravis e si po ancje restâ pidimentâts.
Cui sa che nol sedi stât il spirt de none a fermâle. Se e ves tocjât chê plante…
di Checo Tam (Tapioca City)
#1182
2 comments
Lasse une rispueste Cancele rispueste
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
Scrivinus a contecurte[at]gmail.com
Jentre te Liste di Contecurte
Ultins coments
Che dire? Letta tre volte, e non basta mai. Bellissima conte, profonda drammatica risolutiva.Grazie per la canzone di Tom
Juste! Chei di vuê a i larès taiadis lis vorelis, no si meretin di scoltâ nuie, parcè che dome la…
A son passâts pe Ostarie
Adelmo Della Bianca Alessandro Valoppi Alessia Meacci Alessio Ecoretti Angelo Floramo Augusto Bornancin Barbara Battel Bepi Zefon Carli Pup Cecilia Liva Checo Tam Christian Romanini Covidcurte Day Cristina degli Uomini Davide Peressoni Di Suald DoneBete Dree Venier Eduart Baschera Egle Taverna El Fari Eline Enrico Tomasi Eowin Fantacorsecurte Ferdinando Passone Francesca Giorgetti Franco Marchetta Franco Vigo Frank Spada Fuguline Fulvio Romanin Gaetan Cogôi Galliano di Buenos Aires Gianfranco Pellegrini Gianluca Franco Giuliana Pellegrini Guido Covàs Isa Dorigo Ivano Urli Jacum Tiburzi Jacum Trevisan Jaio Furlanâr Javier Moscufo L'Antescûr Laura Dri Laurin Zuan Nardin Lenart Gjavedon Leonore Lorele la Morete Luche Bagnarol Luciano Marinig Lupo Manarie Maghe Olstrele Marcello Marangone Marcelo Del Mestre Margarite Cogôi Maria Veronica Moscufo Mario Facile Marisa Gregoris Mariute Massim Furlan Maurizio Di Fant Maurizio Mattiuzza Michele Vuardianut Calligaris Michêl Londar Milio dai cjans Nello Malisano Noemi Salva Norma Romotowski O. Zete Pablo Gortan Pablo Martres Passadôr Patrizia Torossi Pauli Fantini Pauli Jacuz Pieri Moràs Pierina Gallina Plume di Ingjustri Rafaêl Serafin Renzo Brollo Renzo Turùs Ricardo Gregoretti Ricart Tiburzi Rudy Citòs Sandri Carrozzo Scoltecurte Silva Ganzitti Silvana Zanella Spirt Anonim Stefano Gasti Stefano Lombardi Stiefin Asquini Stiefin Morat Stiefin Stefanut Stralunade Tiziana Novello Tommaso Pascolo Zorz Cesaratto





Ce tancj cambiaments te vite , e i ricuarts che restin, e innovazions di inutile utilitât a tampiestà sul timp ch’ al côr. Lussian