Mandi Paolo…

Si vîf, si fasin robis, si va indevant, e si sa, al capite che cualchidun al vegni a mancjâ, e cualchi volte tu âs cuasi il timp di preparâti.
Cualchi volte no, come in chest câs, parcè che al è masse adore e no tu te spietis.
Contecurte, se e je inmò chi, a contâus storiis, se e je vignude sù come che e je vignude, al è ancje par merit di Paolo Roiat, che nus à saludâts ducj l’altri îr, di bot, par chês disgraciis che a sucedin di bot, cul destin, e o sin restâts ducj cence peraulis.
O vin cjatade cheste fotografie, viere, fate ai timps dal prin vagon, chês seradis bielissimis, tal sô curtîl a Remanzâs, e dopo cjase sô, a bevi e mangjâ alc.
Nus plâs visasal cussì, parcè che al jere pardabon cussì che al jere, un di chei che pronts a dâ, a regalâ, a tirâ fûr il miôr di chei che i stan ator. Al jere une vore dificil, cun lui, jessi malcontents o sustâts. Ostîr e Famei si son cjatâts propit in gracie dal vagon, o vin scritis contis ambientadis in chel vagon, si lâts in viaç cun lui, cu la piçule stue metude par scjaldâ, i cuadris picjâts ator ator, cualchidun a sunâ, il tai simpri pront… Al è pôc ce dî, ogni tant, ma al è just dî grassie.
In chel vagon, chê volte, si visin di une robe soredut: cuant che si faseve la polse, a mieç spetacul, par bevi alc e cjacarâ, al levi simpri a finîle che dopo nissun al veve voie di tornâ a tacâ, di tornâ a lei… si steve ben cussì, li, a cjacarâ, a discuti – che cun lui dongje al jere simpri alc di ce discuti – e a cognossisi, gjoldisi il timp, fûr da lis secjaduris dal mont…
E insome, nus va di saludâlu e disi grassie, di cûr, par chel che al à fat e che nus à lassât.

2 comments On Mandi Paolo…

  • A son passats seis agns de magjichis seradis di Contecurte tal vagon… no ai mai cjatade une location plui biele e un anfitrion plui bulo, gjeniàl e gjentìl…
    Mandi Paolo

    ADN

  • Eh miarde! Mi displâs propite. Mi ricuardi propit de sô barete rosse che i faseve di cuâdri ae sô bocje da ridi e il so caratar gjenerôs par tirâ fûr salam e vin a dutis lis ocasións e condividi un moment di bon umôr ancje dopo dal vagon.
    Jaio

Leave a reply:

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Pît di pagjine dal sît