I visitadôrs

O crodevis che a fossin cui sa cemût: fats di gâs o mecanics o di cui sa cuale sostance… cul silici e invezit a son come nô, come nô cuant che o esistevin, dome plui smoleots. Aio di dâ un parangon? A ûs une planarie* ma umanoide cuntun grant cjâf umanoit come consistence. Smoleots, a viazin cun astronâfs biomecanichis… insome di materiâl vivent, dûr, resistent al vueit cosmic.
A son passâts 10 milions di agns de fin de razate humane. Meteorite? No. Si son… si sin copâts bessôi, sperimentant dai virus par ûs militâr. Nol è restât in vite che il 0,1% de gjarnazie ma dopo il virus al à mutât copant ancje chei umign restâts ma… tantis bestiis no. E… velis, des simiis che a cjalin cun curiositât i visitadôrs smoleots. A van ator cuntune sorte di cjadreute/capsule/hovercraft. A son cussì delicâts che l’aiar de Tiere ur ruvine la clare celestine pyel e… a son pacifiscj! A esplorin cui lôr machinaris strâts e strâts di miserie e di glorie humanÆ! Lis citâts a son colassadis une parsore di chê altre. Epûr, chês simiatis che forsi tra un 10 milions di agns a deventaran come ch’o jerin nô umans no àn voie che i visitadôrs a vignidin a curiosâ: ur tirin pieris e bastons! Un di chei rafinâts sienziâts cun pyel blancje/celestrine di tenare planarie al ven colpît te sô capsule e si capote par tiere. Daurman un trop di simiatis i rive dongje cun tantis pieris; lis besteatis a massacrin chel puaret: dut sfracaiât, lui e la capsule. Po a tachin a sgavarâ!
Forsi tra mancul di 10 milions di agns chês tristis simiatis a saran uomini a tutti gli effetti! Maladets primâts plens di tristerie! Maladete Tiere! (cheste mê e je une vision futurÆ)
di Checo Tam
#345
 
*vier plat/platelminti 

3 comments On I visitadôrs

Leave a reply:

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Pît di pagjine dal sît