Bertoldino, Atile e la vuere di Troie

 

Îr al è muart miò cusin Bertoldino di Bertolasse. Al veve 70 agns e une cariere incredibile par lis ostarîs. Doi agns fa e jere muarte la sô spose, une femine abissine da l’anim tant nobil.
Come in tal teatri dal assurt di Achille Campanile, “Il povero Piero”, îr, a mi, a mi scjampave ancje di ridi a scoltâ une femine, dal fisic matronâl, che e contave di vê preparât une mignestre di verzis e, par no lassâ la mignestre lamie, e zontave ancje cualchi malignitât su cierts miò parints.
Vuê a mi à telefonât mê sôr Mirte. Mi à ricuardât di cuant che cun Bertoldino a jerin ta lis elementârs.
Cussì, a mi mi è vignût di scrivi un stramp ma afetuôs ricuart.
Bertoldino ta lis elementârs al scriveve par cont de mestre i bogns e i triscj a la lavagne. “Mirta cattiva”, al scriveve simpri. Puare Mirte, le sô cusinute. Je, invezit, e jere buine e la mestre abissine a no i crodeve a Bertoldino. Bertoldino al jere pì grant di Mirte ma a jerin inte stesse aule par vie che une sole mestre a insegnave a pì classis. Bertoldino al prometeve a Mirte di segnâle tra i bogns e cussì al lave a fâsi un gîr in biciclete. Mirte e jere la uniche a vê la biciclete, dato che siò pari Faustin a lis vendeve.
Bertoldino al imparave lis lezions di storie a memorie e dopo a lis cjantave. Al cjantave “la guerra di Troia”.
Aromai grant e patentât Bertoldino si jere ufiart di insegnâ a Mirte a vuidâ la machine. Ma, dopo la partence, i veve dit: “e cumò rangjiti”.
Si conte che Attile al vedi sparagnât Bertolasse de distruzion par merit di une murose … di Bertoldino si conte cal vedi distrut metât Bertoldel, par dile juste, dute une file di machinis parchegjadis alì intant che al passave cu la sô.
Bertoldino a Lourdes al cognosseve dutis li ostarîs. Al jere volontari da l’Unitalsi, come la Violetta, la sô dolcissime femine, abissine come la mestre da lis elementârs.
Bertoldino a Lourdes al convinceve a lâ par ostarîs ancje i miedis.
di DoneBete
#54

Leave a reply:

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Pît di pagjine dal sît