Supermarket

Supermarket
O jeri al supermarcjât cun cuatri-cinc cjossis te man. Par fortune al jere avonde vueit. O sielzei une casse li che a jerin prime di me nome dos vielis sioris, mari e fie. La fie e gjavave fûr la robe dal carel. A fevelin fra di lôr ma no si sint ce che a disin. O vualmai che une e veve une sorte di tapon te orele, e mi vignî iniment che lis dos a fossin sordis.
Tal mentri che la cassiere e bateve inmagjinai cemût che e podeve jessi chê vite di cidinôr, il stupôr, use il gno, di cui che lis viodeve cussì, provant dûl par lôr.
Jenfri i mûrs de cjase, il lûc de intimitât, al baste dâsi lis spalis par no comunicâ plui. E la fature par sintî la television, e daûr di chel, lis barufis cun chei che a son a stâ dongje par vie dal volùm. E la gnot – magari – la pore tal lâ a durmî, stant che un lari al podarès jentrâ cence fastidis.Paiant a van vie simpri cidinis; i lavris vierts par no dî nuie. La cassiere e mi bat svueltementri lis mês cuatri robis, ma no rivi adore a sintî trop che o ai di pajâ… «Ce disie? Cemût?»
di Dree Venier
#10

Leave a reply:

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Pît di pagjine dal sît